صفحه اصلی / انواع بیل / نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210

نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210

نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210 ، به جرئت می‌توان گفت بیل‎های مکانیکی جزو پرکاربردترین ماشین‌آلات راهسازی هستند و انجام پروژه‌های عمرانی و راهسازی بدون کمک بیل‌های مکانیکی تقریبا غیر ممکن می‌باشند.

این ماشین‌های گرانبها، انجام اموری چون گود برداری، جابجایی مصالح و نخاله، حفاری و بسیاری از موارد دیگر را در پروژه‌ها برعهده دارند.

کمپانی ولوو یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده ماشین‌آلات راهسازی می‌باشد که به واسطه کیفیت و امنیت بالای محصولات خود، شهرت دارد.

یکی از محصولات این شرکت خوش نام، بیل مکانیکی ولوو مدل EC210 است که در این مقاله از راهسازان قطعه به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

بیل مکانیکی ولوو 210
ولوو 210

موتور بیل مکانیکی ولوو مدل EC210

بیل مکانیکی ولوو مدل EC210 از یک موتور 4 زمانه دیزلی با تزریق مستقیم بهره می‌برد که به صورت ویژه برای بیل‌های مکانیکی توسعه داده است. خنک‌کاری موتور این بیل مکانیکی توسط آب و افترکولر انجام شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به سطح آلایندگی بسیار پایین، مصرف سوخت کم، سطح صدای پایین و نرخ فرسایش بسیار ملایم اشاره کرد. این ویژگی‌ها سبب شده تا موتور بیل مکانیکی ولوو مدل EC210 به یک موتور جان سخت بدل شده و انجام کار در هر محیطی را آسان‌تر و مطمئن‌تر گرداند. از سایر ویژگی‌های این موتور می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • فیلتر هوای 3 مرحله‌ای به همراه پیش تصفیه
  • کاهش دور موتور در زمان غیر فعال بودن اهرم‌ها و پدال‌ها

 

سیستم برقی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210

سیستم برقی این محصول از محصولات ولوو به خوبی محافظت شده و دارای ظرفیت بالایی است. ولوو در این بیل مکانیکی برای افزایش امنیت اتصالات از قفل‌های شمع ضد آب استفاده کرده است. رله‌ها و شیرهای برقی سلونوئیدی این بیل مکانیکی دارای محافظ هستند تا از احتمال آسیب‌های تصادفی و تماس با ترمینال، کاسته شود. همچنین کلید اصلی جهت جداکردن از باطری به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است.

 

راهسازان قطعه فروشنده اصلی و بدون واسطه بیل مکانیکی

فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو 210

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

ارسال به تمام نقاط کشور

جهت کسب اطلاع قیمت و خرید تماس بگیرید

شماره تماس:09121876714

 

سیستم هیدرولیکی ولوو EC210

سیستم هیدرولیکی این بیل مکانیکی ولوو دارای حالتی با نام حالت سنجش خودکار عملیات می‌باشد که برای بهره‌وری بالا، قدرت حفاری بالا، دقت مانور بالا و بهبود مصرف سوخت طراحی شده است. بوم‌، بازو و سیستم چرخش ولوو EC210 برای ارائه بهترین عملکرد طراحی شده‌اند و برای بهبود هرچه بیشتر کارایی در حین عملیات از تمام توان سیستم هیدرولیک استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های سیستم هیدولیکی ولوو مدل EC210 می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • حالت مجموع: استفاده از تمامی جریان روغن پمپ جهت به حداکثر رساندن نیروی هیدرولیکی
  • اولویت بوم: ارائه اولویت نیروی هیدرولیکی به بوم جهت تسریع بالا آمدن در هنگام بارگیری و یا گود برداری
  • اولیوت بازو: ارائه اولویت نیروی هیدرولیکی به بازو برای پر شدن سریع‌تر باکت در حین حفاری و یا تسطیح سریع‌تر
  • اولیت سیستم چرخش: ارائه اولویت به سیستم چرخش برای چرخش سریع‌تر کابیت در حین عملیات
  • تقویت قدرت: افزایش نیروهای حفاری و بالابر
  • شیرهای نگهدارنده: استفاده از شیرهای بوم و بازو استاندارد

 

کابین بیل مکانیکی ولوو EC210

ورود به کابین این بیل مکانیکی برای اپراتور بسیار راحت بوده و دارای دری عریض و روکش شده با مواد جاذب صوت می‌باشد. برای کاهش ارتعاشات، ضربه‌ها و شوک‌های وارده به کابین از دمپرهای هیدرولیکی استفاده شده است و کابین دید همه‌جانبه‎ای را در اختیار اپراتور قرار می‎‌دهد. شیشه جلوی کابین به صورت کشویی به سمت بالای کابین قابلیت باز شدن دارد و همچنین شیشه پایین قابل برداشتن است.

تهویه کابین توسط که فن 4 سرعته تامین شده و هوای فیلتر و تصفیه شده را از طریق 8 دریچه ورودی به کابین وارد می‌کند.

صندلی اپراتور به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده و صندلی و کنترل‌های قابل تنظیم کنسول به صورت مجزا حرکت می‌کنند تا اپراتور به راحتی درون کابین جای گرفته و کنترل خوبی داشته باشد. این صندلی دارای 8 تنظیم بوده و یک کمربند ایمنی نیز برای حفاظت از اپراتور بر روی صندلی جای داده شده است.

 

سایر ویژگی‌های ولوو EC210

سیستم چرخش کابین

سیستم چرخش کابین این بیل مکانیکی توسط یک پیستون محوری پشتیبانی می‌شود و حداکثر سرعت چرخش آن، 11.6 دور بر دقیقه می‌باشد. برای جلوگیری از چرخش ناخواسته کابین از ترمز نگه دارند و شیر ضد برگشت خودکار استفاده شده است.

سیستم حرکتی

هر کدام از مسیرهای بیل مکانیکی ولوو با یک موتور 2 سرعته تغذیه می‌شوند و از ترمزهای مسیر چند دیسکی، فنری و هیدرولیکی بهره می‌برند. موتور، ترمزها و چرخ‌دنده‌های سیاره‌ای می‌توانند به خوبی چهارجوب مسیرها را حفظ نمایند.

سرعت حرکت مسیرها در سرعت اولیه موتور برابر با 3.2 کیلومتر بر ساعت و در سرعت دوم، برابر با 5.5 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

در تصویر زیر ابعاد دقیق بوم و جک این بیل مکانیکی قرار داده شده تا تعمیرکاران نیز همراه ما باشند.

راهسازان قطعه فروشنده اصلی و بدون واسطه بیل مکانیکی

فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو 210

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

ارسال به تمام نقاط کشور

جهت کسب اطلاع قیمت و خرید تماس بگیرید

شماره تماس:09121876714

دکل بیل ولوو 210
دکل بیل ولوو 210

جمع بندی

بیل مکانیکی ولوو EC210 را می‌توان یک بیل مکانیکی پر قدرت در نظر گرفت که به لطف تکنولوژی اولویت بوم و بازو سیستم هیدرولیکی خود می‌تواند به خوبی حفاری، بار برداری و بالا آوردن باکت را تحت فشارهای شدید کاری به انجام برساند. همچنین ویژگی‌های ایمنی خوبی در این بیل مکانیکی لحاظ شده تا از اپراتور در برابر حوادث به خوبی محافظت شود.

موتور ولوو EC210 یک موتور دیزلی 6 سیلندر 4 زمانه است که توان خروجی معادل با 160 اسب بخار و گشتاوری معادل 618 نیوتون متر را در دور موتور 1500 دور بر دقیقه در اختیار اپراتور قرار می‌دهد.

پیشنهاد ما به شما

قطعات لودر کاترپیلار 950

نقد و بررسی لودر چرخدار کاترپیلار 950H پارت اول

  نقد و بررسی لودر چرخدار کاترپیلار 950H پارت اول نقد و بررسی لودر چرخدار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button