صفحه اصلی / قطعات راهسازی معدنی / معرفی قطعات لودر چرخدار کاترپیلار 950 پارت دوم 

معرفی قطعات لودر چرخدار کاترپیلار 950 پارت دوم 

معرفی قطعات لودر چرخدار کاترپیلار 950 پارت دوم

معرفی قطعات لودر چرخدار کاترپیلار 950 پارت دوم

بهره‌وری لودر چرخدار کاترپیلار 950H

1 سنسور بار هیدرولیکی‎

سنسور بار هیدرولیکی بر روی اجزای بهره‌ گیرنده از نیروی هیدرولیکی نصب میشود و با محاسبه مقدار نیروی هیدرولیکی مورد نیاز در عملیات‌های مختلف، جریان هیدرولیک مورد نیاز را فراهم می‌سازد. استفاده از این سیستم برای تعیین میزان جریان هیدرولیکی مورد نیاز باعث افزایش بهره‌وری لودر میشود و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. 

2 توان خروجی ثابت

بسیاری از ماشین‌آلات راهسازی توان خروجی متفاوتی را در عملیات‌های مختلف فراهم می‌سازند، به این معنا که خالص توان خروجی در عملیات‌های مختلف به دلیل تفاوت در عملکرد فن‌های تهویه و خنک‌کاری، تفاوت پیدا می‌کند. لودر کاترپیلار به صورتی پیکربندی شده است تا در شرایط مختلف، خالص توان خروجی ثابتی را ارائه دهد. 

3 فن سرعت متغیر

لودر 950H از فن‌های سرعت متغیر استفاده می‌کند. سرعت این فن‌ها با توجه به دمای روغن هیدرولیک، منیفولد و سطح دمای خنک‌کننده موتور، به صورت کاملا خودکار تنظیم می‌شود. این کنترل دقیق سرعت فن باعث حفظ دمای سیستم در محدوده استاندارد میشود و در کنار آن به حفظ راندمان سیستم و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند. 

4 سیستم خنک‌کاری مجزا

بسیاری از ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی، هوا را از اطراف موتور به داخل کشیده و سپس آن را از بخش پشتی ماشین به بیرون هدایت می‌کنند. سیستم خنک‌کاری لودر 950H توسط یک سپر غیر فلزی از فضای موتور جدا شده و هوای تمیز توسط فن‌های سرعت متغیر از بخش‌ پشتی دستگاه مکش می‌شود. نتیجه این جداسازی سیستم حنک‌کننده از فضای موتور، بهبود خنک‌کاری، کاهش مصرف سوخت، کاهش صدای وارد شده به کابین و افزایش بهره‌وری ماشین می‌باشد. 

لودر 950 کاترپیلار
لودر 950

فروش قطعات لودر کاترپیلار

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

ارسال به تمام نقاط کشور

جهت کسب اطلاع قیمت و خرید تماس بگیرید

شماره تماس:09121876714

تطبیق پذیری لودر 950H در عملیات‌های مختلف 

زمانی‌که یک عملیات خاص دارید، می‌بایست یک لودر چرخدار مناسب برای آن عملیات پیدا کنید. در واقع عملیات‌های تخصصی نیازمند یک لودر مناسب است که بتواند از  پس وظایف محول شده در پروژه برآید. لودر چرخدار کاترپیلار 950H بسیار تطبیق پذیر بوده و توانایی انجام عملیات‌های زیر را دارد. 

1 عملیات‌های جنگل‌داری و چوب‌بری

لودر 950H توانایی کار در محیط‌های جنگلی و عبور از سطوح با شیب زیاد را دارد و می‌تواند در عملیات‌های نگهداری از جنگل و چوب‌بری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در عملیات‌های سنگین جنگل‌داری می‌توان وزنه تعادل این لودر را افزایش داد. 

2 عملیات‌های صنعتی

لودر 950H بطور خاص برای عملیات‌های صنعتی طراحی میشود و قابلیت بارگیری و جابجایی انواع نخاله‌ها و ضایعات صنعتی را به راحتی فراهم می‌آورد. همچنین امکان اضافه کردن ابزارهای مخصوص عملیات‌های صنعتی بر روی این لودر امکان‌پذیر است. 

3 حیاط‌های شنی و سنگی

افرادی که در حایط‌های شنی و ماسه‌ای کار کرده‌اند، می‌دانند که تنها یک لودر تطبیق پذیر و مناسب می‌تواند از پس انجام عملیات در حیاط‌های شنی و سنگی برآید. لودر 950H برای کار بر روی شن و ماسه بسیار مناسب است و به دلیل چرخدار بودن، به راحتی بر روی شن و ماسه حرکت می‌کند. 

 

قطعات کاترپیلار 950
قطعات کاترپیلار 950

کابین لودر چرخدار کاترپیلار 950H

1 صندلی 

صندلی لودر 950H جزو سری‌های استاندارد C 500 کاترپیلار است که دارای تعلیق مناسبی می‌باشد. این صندلی کاملا مستحکم و بادوام طراحی میشود و برای راحتی اپراتور، امکان تنظیم در 6 موقعیت را دارا است. پشت صندلی به صورت یک تکه طراحی میشود تا از بیرون زدگی آن جلوگیری شود. همچنین یک کوسن پشتیبان کمر برای افزایش راحتی اپراتور در عملیات‌های طولانی بر روی صندلی تعبیه میشود. 

2 دید  کابین 

لودر 950H دید بسیار خوبی از سمت جلو و عقب کابین ارائه می‌دهد و با کشیده شدن شیشه تا کف کابین، اپراتور دید کاملی به باکت دارد. برف پاک‌کن‌های جلو و عقب در بارندگی‌ها و یا هجوم گرد و غبار در طوفان به حفظ دید اپراتور کمک می‌کند و پنجره‌های جلو و عقب را تمیز نگه می‌دارد. سقف لودر 950H به شکلی طراحی میشود تا قطرات باران را به گوشه‌های کابین هدایت میکند و  از مسدود شدن دید اطراف کابین جلوگیری کند. همچنین پنجره‌های اطرف کابین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به اپراتور به صورت خمیده طراحی شده‌اند. 

3 ورود و خروج کابین 

برای ورود و خروج به کابین این لودر از محصولات کاترپیلار، یک نردبان با پله‌های خود تمیز شونده  با شیب 5 درجه تعبیه میشود . طراحی پله‌های این نردبان به گونه‌ای است که از تجمع آلودگی و زباله بر روی آن جلوگیری شود. سکوهای کابین وسیع بوده و ورود و خروج به کابین از پشت و جلوی دستگاه به سهولت انجام می‌پذیرد. 

درب اصلی کابین به صورت 180 درجه باز می‌شود و امکان چفت شدن برای حرکت ساده به سمت عقب دستگاه را دارا می‌باشد. درب سمت راست نیز به اندازه 10 درجه یا به صورت کامل باز میکند و یک نردبان تمام قد امکان خروج ایمن از این درب را فراهم می‌سازد. 

4 ارتعاشات کابین 

ماشین‌آلات راهسازی در شرایط محیطی بسیار سخت و خشن کار می‌کنند که باعث وارد شدن ارتعاشات فراوانی به دستگاه می‌شود. هر چقدر سطح ارتعاشات منتقل میشود به کابین و اپراتور کمتر باشد، تمرکز و بهره‌وری اپراتور افزایش پیدا میکند و ریسک بروز خطاهای اپراتور کاهش پیدا می‌کند. کاترپیلار برای کاهش ارتعاشات کابین لودر چرخدار 950H از مجموعه تکنیک‌های زیر استفاده نموده است. 

  • اکسل عقب، کانتورهای سطح زمین را دنبال کرده و از نوسان کردن کابین در زمین‌های ناهموار جلوگیری می‌کند.
  • برای کاهش انتقال شوک و ارتعاشات، بدنه لودر و کابین با استفاده از پایه‌های ایزوله و دمپ کننده ارتعاشات به هم متصل شده‌اند. 
  • میرایی سیلندر،سرعت باکت را پس از رسیدن محدودیت سرعت،کاهشو از تلاطم لودر و کابین جلوگیری می‌کند.
  • سیستم تعلیق بر روی صندلی باعث کاهش نوسانات عمودی وارد میشود از کف کابین به اپراتور می‎شود. 
  • در اتصالات چندگانه یا چند مفصلی از شیرهای خنثی‌کننده برای جلوگیری از اتصال فرم‌ها استفاده مشود. 

5 کنترل‌ها 

کنترل اصلی لودر چرخدار کاترپیلار 950H در بخش راست و بالای دستگاه قرار میگیرد و به راحتی برای اپراتور در دسترس است. همچنین جای نشانی کنترل اصلی به شکلی است که دید اپراتور نسبت به زمین نیز حفظ شود. جای مناسب کنترل‌های لودر 950H سبب کاهش خستگی اپراتور و افزایش بهره‌وری میشود. 

 

جمع بندی

لودر چرخدار کاترپیلار 950H یک لودر در دسته لودرهای تطبیق‌پذیر است و از نظر اندازه در دسته لودرهای میانه قرار دارد. این لودر به لطف موتور پرقدرت خود و بهره‌گیری از تکنولوژی ECERT، بهره‌وری بالایی داشته و با افزایش به‌سوزی سوخت، به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک می‌کند. این لودر قدرتمند با یک وزنه تعادل 840 کیلوگرمی قابل ارتقاء تا 1399 کیلو گرم، در پروژه‌های نیمه سنگین کاملا قابل اتکا است. 

این محصول از کمپانی کاترپیلار به دلیل تطبیق‌پذیری و قابلیت اطمینان بالا می‌تواند در انواع پروژه‌ها و عملیات‌های مختلف، سربلند بیرون میاید و مشکلات شایع سایر لودرها را نداشته باشد. 

پیشنهاد ما به شما

بیل مکانیکی کوماتسو 400

بیل مکانیکی کوماتسو PC400 – راهنمای کاربردی کوماتسو

بیل مکانیکی کوماتسو PC400 یکی از بیل‌های مکانیکی های شرکت کوماتسو است که در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button