صفحه اصلی / انواع پیکور / بهترین چکش هیدرولیکی کدام است؟ راهنمای خرید چکش هیدرولیکی

بهترین چکش هیدرولیکی کدام است؟ راهنمای خرید چکش هیدرولیکی

چکش‌های هیدرولیکی، ابزارهایی بسیار کاربردی برای حفاری و تخریب می‌باشند. یکی از اصلی‌ترین سوالات پیش‌روی خریداران چکش‌های هیدرولیکی این است که بهترین چکش هیدرولیکی کدام است؟ همچنین ممکن است برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که کدام برند چکش‌ هیدرولیکی بهتر است؟ در این مقاله از راهسازان قطعه، راهنمای خرید بهترین چکش هیدرولیکی را برای شما آماده ساخته‌ایم. اگر قصد خرید یک چکش هیدرولیکی را دارید و نمی‌دانید چه چکشی برای شما مناسب‌تر است، مطالعه این راهنما می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

بهترین چکش هیدرولیکی:

اغلب تولیدکنندگان چکش‌های هیدرولیکی در طراحی و تولید چکش‌های هیدرولیکی خود از محبوب‌ترین نمونه‌های موجود الگوبرداری می‌کنند. تولیدکنندگان، از بهترین مدل‌های ساخته‌ شده کپی‌برداری کرده و محصول تولید شده را با برند خود به بازار عرضه می‌کنند. دلیل فقدان نوآوری در ساخت چکش‌های هیدرولیکی، ساده بودن مکانیزم چکش‌های هیدرولیک می‌باشد. به دلیل ساده بودن مکانیزم چکش‌های هیدرولیکی، نمونه‌های موجود به خوبی عمل کرده و رضایت عموم را جلب می‌نمایند. درنتیجه دلیلی برای سرمایه‌گذاری بر روی ساخت چکش‌های هیدرولیکی با مکانیزم جدیدتر و نوآورانه‌تر، توجیه اقتصادی ندارد.

بسیاری از افراد، میل به خرید چکش‌های هیدرولیکی از برندهای مطرح تولیدکننده چکش‌های هیدرولیک چون کاترپیلار، Soosan و Tramac را داشته و از امتحان نمودن سایر برندها خودداری می‌کنند. اما آنچه که از برند در انتخاب بهترین چکش‌های هیدرولیکی مهم‌تر است، مواردی چون هزینه مالکیت، پیکربندی و خدمات پس از فروش چکش هیدرولیک می‌باشد.

بهترین چکش هیدرولیکی 3

فروش قطعات اصلی چکش هیدرولیکی

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید
شماره تماس: 09121876714

راهنمای انتخاب بهترین چکش هیدرولیکی:

برای انتخاب بهترین چکش هیدرولیکی لازم است تا موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید. توجه به موارد زیر می‌تواند انتخاب و خریدی آگاهانه‌تری را برای شما رقم بزند.

1 – هزینه مالکیت:

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در انتخاب بهترین چکش هیدرولیکی باید در نظر داشته باشید، هزینه‌های مالکیت می‌باشد. چکش‌های هیدرولیکی به غیر از قیمت خود، هزینه‌های دیگری چون هزینه نگهداری و تعمیرات را بر روی دوش شما خواهند انداخت. همچنین هزینه مالکیت یک چکش هیدرولیک به نوعی با طول عمر مفید آن نیز ارتباط تنگاتنگی پیدا می‌کند.

اگر چکش هیدرولیکی خریداری شده به دلیل ضعف کیفیت به سرعت دچار خرابی شود، شما ناچار به پرداخت هزینه‌های تعمیرات گاه و بیگاه خواهید شد. همچنین اگر چکش هیدرولیک شما عمر مفید پایینی داشته باشد، برای ادامه فعالیت‌های خود مجبور به پرداخت هزینه مجدد جهت خرید چکش هیدرولیک دیگری می‌باشید.

انجام نگهداری و تعمیرات منظم از چکش‌های هیدرولیک یک روش شناخته‌شده برای مراقبت از ابزار می‌باشد. با این‌حال صرف نگهداری و تعمیرات برای تضمین سلامتی چکش هیدرولیک شما کافی نیست. در بسیاری از مواقع، چکش‌های هیدرولیکی به دلیل نگهداری ضعیف در انبار و یا کارگاه دچار مشکل و خرابی می‌شوند. بنابراین اگر شرایط نگهداری شما از چکش‌های هیدرولیک‌تان ضعیف است، باید فکری به حال آن نمایید.

همچنین یکی دیگر از فاکتورهای در افزایش عمر چکش‌های هیدرولیک، استفاده صحیح از آن می‌باشد. اگر اپراتور شما نتواند به‌ درستی از چکش استفاده کند، ممکن است چکش شما دچار مشکل شود. یک اپراتور خبره می‌داند که به چه شکلی از چکش‌های هیدرولیکی استفاده نماید.

بهترین چکش هیدرولیکی 1

2 – پیکربندی:

یکی دیگر از عواملی که برای انتخاب و خرید بهترین چکش هیدرولیکی بایستی مد نظر خود قرار دهید، پیکربندی یا به عبارتی دیگر، اندازه چکش هیدرولیکی می‌باشد. چکش هیدرولیکی انتخابی شما باید با اندازه و جسه حمل‌کننده آن که اغلب اوقات بیل مکانیکی می‌باشد، همخوانی داشته باشد.

اگر چکش هیدرولیکی شما در قیاس با بیل مکانیکی ابعاد بسیار کوچکی داشته باشد، ممکن است براثر فشار مدار هیدرولیک دستگاه و یا باری که از جانب بیل مکانیکی به آن وارد می‌شود، خراب گردد. همچنین استفاده از چکش‌های بزرگ‌ نسبت به بیل مکانیکی نیز می‌تواند باعث ضعف در عملکرد و کاهش بهره‌وری شود.

3 – خدمات پس از فروش:

آخرین فاکتور بسیار مهم و اساسی درخصوص انتخاب بهترین چکش هیدرولیکی، خدمات پس از فروش آن می‌باشد. بهترین چکش هیدرولیکی برای شما آن چکشی می‌باشد که خدمات پس از فروش مناسبی دارد. منظور ما از خدمات پس از فروش، صرفا ارائه گارانتی نمی‌باشد. وجود قطعات یدکی و همچنین سرویس‌کار مناسب در اطراف شما می‌تواند هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات را تا حد زیادی کاهش دهد.

برای مثال اگر چکش هیدرولیکی خریداری نمایید که در داخل ایران قطعات آن پیدا نشود، قطعا با مشکل روبرو خواهید شد. پس در حین انتخاب چکش هیدرولیکی، حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

بهترین چکش هیدرولیکی 2

فروش قطعات چکش هیدرولیکی

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید
شماره تماس: 09121876714

جمع بندی:

بهترین چکش هیدرولیکی برای هر سایت یا پروژه عمرانی به محل پروژه، هزینه‌های مالکیت و عملیاتی و همچنین اندازه بیل مکانیکی بستگی دارد. بطور کل یک چکش هیدرولیکی مناسب باید ضمن پایین بودن هزینه‌های مالکیت خود، خدمات پس از فروش مناسبی نیز داشته باشد. همچنین اندازه آن نیز باید بگونه‌ای باشد که ترکیب شدن آن با بیل مکانیکی باعث آسیب دیدن آن و یا کاهش بهره‌وری نشود.

پیشنهاد ما به شما

فروش پیکور و لوازم پیکور NPK

فروش پیکور و لوازم پیکور NPK با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ارسال به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button