صفحه اصلی / انواع بیل / بهترین ماشین آلات سنگین ؛ معرفی 10 تولید کننده برتر ماشین‌آلات سنگین

بهترین ماشین آلات سنگین ؛ معرفی 10 تولید کننده برتر ماشین‌آلات سنگین

بهترین ماشین آلات سنگین ؛ معرفی 10 تولید کننده برتر ماشین‌آلات سنگین

ماشین‌آلات سنگین، انجام عملیات‌های بسیاری را برای بشر ساده گردانده و به جرئت می‌توان گفت پروژه‌های عظیمی که امروزه شاهد بهره‌برداری از آن‌ها هستیم، بدون وجود ماشین‌آلات سنگین کاملا غیرممکن می‌شدند. در این مقاله به معرفی 10 تولید کننده برتر ماشین‌آلات سنگین از نظر سهم تولید در جهان خواهیم پرداخت.

بهترین بیل مکانیکی ها
پرفروش ترین بیل مکانیکی

 

1 – کاترپیلار (Caterpillar):

کاترپیلار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ماشین‌آلات سنگین در جهان می‌باشد. این شرکت آمریکایی بر صنعت تولید ماشین‌آلات سنگین تسلط داشته و چیزی در حدود 16.4 درصد از سهم بازار را در دست دارد.

شرکت کاترپیلار با سابقه درخشان و طولانی خود در بازار تولید ماشین‌آلات سنگین و همچنین نوآوری در تولیدات خود توانسته تا بر دیگر شرکت‌ها غلبه داشته و با تولید محصولات باکیفیت برای طیف گسترده‌ای از کاربردها، رضایت همگان را جلب نماید.

راهسازان قطعه ارائه‌دهنده انواع قطعات یدکی بیل‌های مکانیکی کاترپیلار می‌باشد. برای خریداری قطعات یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار و سایر برندهای بیل مکانیکی می‌توانید به سایت راهسازان قطعه مراجعه نمایید.

قطعات بیل مکانیکی کاترپیلار
قطعات بیل مکانیکی کاترپیلار

2 – کوماتسو (Komatsu):

کوماتسو یکی از مشهورترین شرکت‌های تولید کننده ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین در جهان است که توانسته جایگاه دوم بازار ماشین‌آلات سنگین را به خود اختصاص دهد. این غول ژاپنی با ارائه بهترین ماشین آلات سنگین ، بسیار باکیفت و نوآوری‌های خود از سیستم‌های حمل و نقل خودران گرفته تا سیستم‌های کنترل هوشمند ماشین‌آلات و دیگر نوآوری‌های پیشرفته توانسته تا توجه همگان را به خود جلب نماید.

محصولات کوماتسو تنها به ماشین‌آلات سنگین منتهی نمی‌شود، بلکه کوماتسو تولید کننده تجهیزاتی چون پرس‌های فلزی، ماشین‌آلات حفر تونل، تجهیزات کنترل دما و تجهیزات مرتبط دیگری نیز می‌باشد. کوماتسو چیزی در حدود 11.9 درصد از سهم بازار جهانی را در دست دارد.

شما می‌توانید قطعات یدکی اصلی بیل‌های مکانیکی کوماتسو را از راهسازان قطعه سفارش داده و خریداری نمایید.

 

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو
قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

 

3 – هیتاچی (Hitachi):

هیتاچی یک شرکت‌های بسیار بزرگ ژاپنی می‌باشد که ماشین‌آلات سنگین تنها بخشی از تولیدات آن را تشیکل می‌دهد. با این‌حال شرکت هیتاچی با سهم 5.1 درصدی از فروش ماشین‌آلات سنگین، توانسته تا در رتبه سوم در لیست 10 تولید کننده برتر ماشین‌آلات سنگین قرار بگیرد.

شرکت هیتاچی بر روی بازارهای آسیا و آفریقا توجه ویژه‌ای داشته و با ارائه محصولات سبز و دوست‌دار محیط زیست، طرفداران مخصوص به خودش را دارد. نوآوری‌هایی چون تولید بیل‌های مکانیکی مبتنی بر باطری و سیستم‌های هیدرولیکی بسیار کم مصرف، هیتاچی را به یکی از بهینه‌ترین و سبزترین انتخاب‌ها در بخش‌هایی چون کشاورزی و ساخت‌وساز تبدیل کرده است.

برای تهیه قطعات یدکی بیل‌های مکانیکی هیتاچی می‌توانید باما تماس بگیرید. 09121876714

 

قطعات بیل مکانیکی هیتاچی
قطعات بیل مکانیکی هیتاچی

 

4 – ولوو (Volvo):

برند نام‌آشنا ولوو همواره به دلیل تولید وسایل نقلیه باکیفیت و ایمنی بالا در بین مردم شهرت زیادی داشته و لازم است بدانید ماشین‌آلات سنگین ولوو نیز از این قائده مستثنی نیستند. تجهیزات سنگین برند ولوو به‌گونه‌ای تولید شده‌اند که دوام بسیار بالایی از خود نشان دهند و این ویژگی در کنار نوآوری‌هایی چون بهره‌گیری از سیستم ترکیبی دیزل-الکتریکی، لودرهای مفصلی با سیستم تعلیق کامل و سیستم نقلیه خودران، این برند را برای عمده مصرف‌کنندگان به یک انتخاب قابل اعتماد تبدیل کرده است.

سهم برند ولوو یکی از بهترین ماشین آلات سنگین در بازار ماشین‌آلات چیزی در حدود 4.8 درصد بوده و عمده بازار این شرکت را اروپا تشکیل داده است.

قطعات بیل مکانیکی ولوو
قطعات بیل مکانیکی ولوو

 

5 – لیبهر (Liebherr):

شرکت لیبهر که پیش‌تر جایگاه چهارم را در بازار فروش ماشین‌آلات سنگین در دست داشت، با یک رتبه افول در رتبه پنجم این لیست قرار گرفته و برند ولوو جایگاه قبلی این شرکت را در دست گرفته‌است. شرکت لیبهر با تولید ماشین‌آلات بسیار قدرتمند با کارآیی بالا حتی در سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین شرایط محیطی و کاری به یک تولید کننده ماشین‌آلات سنگین محبوب اروپایی تبدیل شده است.

این شرکت محبوب آلمانی با تولید محصولات باکیفیتی چون جرثقیل، بیل مکانیکی، بولدوزر و لیفتراک‌های تلسکوپی همچنان یکی از برندهای مطرح در تولید ماشین‌آلات سنگین بوده و چیزی در حدود 4.6 درصد از حجم بازار ماشین‌آلات سنگین را در اختیار دارد.

 

قطعات دامپتراک liebherr
قطعات دامپتراک liebherr

 

6 – XCMG:

شرکت XCMG یک گروه تولید تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین رو به رشد در چین می‌باشد که نه‌تنها در آسیا، بلکه در سراسر دنیا فروش خود را بهبود بخشیده است. XCMG تولید کننده ماشین‌آلاتی چون جرثقیل‎های 2000 تنی و لودرهای 12 تنی بوده و با توجه به همکاری‌های این شرکت با دیگر شرکت‌های چینی و سرمایه‌های جذب شده، پیش‌بینی می‌شود تا فروش محصولات این شرکت در سال‌های پیش‌رو افزایش پیدا کند.

XCMG توانسته با در دست داشتن 4.3 درصد از حجم بازار ماشین‌آلات سنگین در رتبه ششم این لیست قرار بگیرد.

 

7 – دوسان (Doosan Infracore):

شرکت دوسان بر تولید ماشین‌آلات سنگین با دوام بالا، توانایی و علملکرد مناسب در برخی از سخت‌ترین شرایط کاری تکیه داشته و محصولاتی تولید می‌نماید که بتوانند کارایی مناسبی در شرایط مختلف از خود نشان دهند. شرکت دوسان برای تولید بیل‌های مکانیکی کوچک، لودرهای کوچک یا جمع‌وجور و تله هندلرهای خود شهرت پیدا کرده است.

سهم این شرکت کره جنوبی از بازار ماشین‌آلات سنگین در حدود 3.8 درصد می‌باشد.

 

قطعات بیل مکانیکی دوسان
قطعات بیل مکانیکی دوسان

 

8 – سانی (Sany):

صنایع سنگین سانی بر روی تولیدات هوشمند، صنعت پایدار و توسعه انرژی‌های نوین تمرکز ویژه‌ای داشته و با ارائه محصولاتی چون بیل‌های مکانیکی کوچک، جرثقیل، لودر و تجهیزات راه‌سازی، پای خود را به صورت ویژه‌ای در کشورهای چیسن و هند باز نموده است.

صنایع سنگین سانی یکی از شرکت‌های تولید ماشین‌آلات سنگین چینی می‌باشد که با اعلام حضور قوی خود به یکی از رقبای شرکت‌های پرسابقه آمریکایی و اروپایی تبدیل شده است. شرکت سانی سهمی برابر با 3.7 درصد از بازار جهانی بهترین ماشین آلات سنگین را از آن خود نموده است.

 

قطعات دامپتراک سانی
قطعات دامپتراک سانی

 

9 – جان دیر (John Deere):

جان دیر یکی از شرکت‌های قدیمی تولید ماشین‌آلات سنگین می‌باشد که بیش از 200 سال از سابقه حضور آن می‌گذرد. این شرکت آمریکایی با ارائه محصولات باکیفیت در زمینه‌های کشاورزی، ساخت‌وساز و جنگلداری، به شهرت خوبی دست پیدا کرده است. جان دیر با تولید محصولاتی چون بیل‌های مکانیکی، لودر و جاده صاف کن در جذب شرکت‌های فعال در زمینه‌های عمرانی بسیار موفق عمل کرده است.

هرچند شرکت جان دیر در مقایسه با سایر شرکت‎های حاضر در این لیست محصولات محدودتری در زمینه‌های عمرانی و راه‌سازی دارد، با این‌حال سهم شرکت جان دیر در بازار ماشین‌آلات سنگین، 3.5 درصد می‌باشد.

 

10 – JCB:

شرکت JCB تنها شرکت انگلیسی حاضر در این لیست می‌باشد که با سابقه نوآوری‌های خلاقانه خود همچون سرویس کنترل از راه دور که به اپراتورها، امکان کنترل تجهیزات را از راه دور می‌دهد، به شهرت رسیده است.

از محصولات اصلی شرکت JCB در زمینه ماشین‌آلات سنگین می‌توان به لودرهای چرخ‌دار، بیل‌های مکانیکی و مجموعه‌ای از تجهیزات راه‌سازی اشاره کرد.

عمده تمرکز شرکت JCB بر روی بازارهای بریتانیا و اروپا می‌باشد، هرچند این شرکت به صورت بین‌المللی فروش دارد. سهم این شرکت انگلیسی با در دست داشتن 2.8 درصد از حجم بازار بهترین ماشین آلات سنگین در جایگاه دهم این لیست قرار گرفته است.

 

قطعات بیل مکانیکی JCB
قطعات بیل مکانیکی JCB

 

 

برای تهیه انواع قطعات یدکی بیل‌مکانیکی می‌توانید باما تماس بگیرید. 09121876714

 

پیشنهاد ما به شما

قطعات اصلی بیل

بیل مکانیکی را بهتر بشناسید، 22 قطعه اصلی بیل مکانیکی:

قطعات اصلی بیل مکانیکی یعنی چه!! اگر تا به الان تجربه کار با بیل مکانیکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button