صفحه اصلی / شیشه و بدنه / نحو مراقبت از شیشه بیل مکانیکی

نحو مراقبت از شیشه بیل مکانیکی

اهمیت مراقبت از شیشه بیل مکانیکی:

شیشه‌ بیل مکانیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. چراکه شیشه‌ها بطور مستقیم از اپراتور بیل مکانیکی در برابر گرد و خاک و ذراتی که در حین کار به سمت بیل مکانیکی پرتاب می‌شوند، محافظت می‌کند. برای همین مراقبت از شیشه و گزارش هرگونه ترک و شکستگی بر روی شیشه، اهمیت بالایی دارد. در این مقاله از راهسازان قطعه به اهمیت مراقبت از شیشه خواهیم پرداخت.

 

آسیب‌های پیش روی شیشه ماشین آلات:

بیل‌های مکانیکی همانند سایر تجهیزات سنگین در شرایط سخت و طاقت‌فرسا فعالیت می‌کنند. این شرایط سخت کاری باعث می‌شود تا بیل مکانیکی همواره در معرض خطرات ریز و درشتی قرار بگیرد. یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های بیل مکانیکی، شیشه آن می‌باشد که می‌تواند با کوچک‌ترین ضربه، دچار ترک و شکستگی شود. به همین دلیل شیشه‌های بیل مکانیکی بگونه‌ای طراحی می‌شوند تا در برابر ضربات، مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

با این‌حال در بسیاری از مواقع ممکن است شیشه دچار مشکل شده و براثر ضربه، شکسته شود. همچنین گرد و غبار زیاد در سایت‌های عمرانی و برخورد مکرر ذرات ریز و درشت به شیشه باعث می‌شوند تا شیشه بیل مکانیکی همواره در معرض آسیب‌دیدن قرار بگیرد.

درواقع راهی برای کاهش احتمال آسیب‌دیدن شیشه بیل مکانیکی وجود ندارد. بهترین کار برای محافظت از شیشه ماشین آلات راهسازی این است که از شیشه‌های استاندارد و باکیفیت استفاده کرده و در هنگام راندن و استفاده از دستگاه، تمام حواس خود را جمع نمایید.

فروش شیشه کابین بیل مکانیکی
فروش شیشه کابین بیل مکانیکی
شماره تماس:09121876714
فروش شیشه کابین بیل مکانیکی
فروش شیشه کابین بیل مکانیکی
شماره تماس:09121876714

مراقبت از شیشه راهسازی:

شیشه  از آن جهت اهمیت بالایی دارد که سپر ایمنی اصلی اپراتور می‌باشد. اگر شیشه بیل مکانیکی آسیب دیده باشد، گرد و خاک در کابین بیل مکانیکی پر شده و آسیب‌های زیادی را به اپراتور بیل مکانیکی وارد می‌کند. همچنین ورود گرد و خاک به داخل کابین می‌تواند باعث کاهش تمرکز اپراتور شده و آسیب‌های زیادی را رقم بزند.

در حین کار با دستگاه، ممکن است ذرات ریز و درشتی بر روی شیشه فرود بیایند و اگر تجهیز شما شکسته باشد، این موضوع می‌تواند خطرات زیادی به بار آورده و حتی باعث آسیب‌ جانی اپراتور بیل مکانیکی شود.

برای همین مراقبت از شیشه  بسیار مهم می‌باشد. اگر شیشه دچار آسیب‌دیدگی شد، باید بیل مکانیکی را متوقف کرده و آن را تعویض یا ترمیم نمود.

بهتر است تا در پایان هر شیفت کاری، شیشه  را بررسی نمایید. از آنجایی‌که آسیب‌ دیدن شیشه در بیل‌های مکانیکی باعث توقف فعالیت آن‌ها می‌شود، بهتر است تا سلامت شیشه را پس از هر شیفت کاری بررسی کرد. با این کار درصورتی‌که شیشه تجهیز شما دچار شکستگی شده باشد، زمان آن را دارید تا شیشه را بدون نیاز به توقف کار، تعویض نمایید.

همچنین پیش از سوار شدن در بیل مکانیکی، شیشه آن را از نظر هرگونه ترک و شکستگی بررسی نمایید تا از خطرات احتمالی، در امان باشید.

 

جمع بندی:

شیشه  از اپراتور در برابر گرد و خاک و ذرات پرتاب‌شده به سمت شیشه محافظت می‌کند. ترک داشتن شیشه و یا شکستگی آن باعث می‌شود تا سپر ایمنی اپراتورها از بین رفته و درصورت وقوع حادثه‌هایی چون ریزش مصالح بر روی شیشه، جان اپراتور دچار مخاطره شود.

درصورتی آسیب دیدن شیشه ماشین باید در اولین فرصت نسبت به تعویض یا ترمیم آن اقدام شود. برای جلوگیری از توقف کار بر اثر خرابی شیشه، کافیست تا شیشه‌ها را پس از هر شیفت کاری بررسی کرده و درصورت مشاهده مشکل، نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید.

شیشه ماشین آلات راهسازی
فروش انواع شیشه خم دار و ساده
مناسیب برای لودر ، بلدوزر، بیل مکانیک، دامپتراک، گریدر لیفتراک و…

فروش ویژه

راهسازان قطعه کلیه خدمات شیشه و آینه انواع ماشین آلات صنعتی ، معدنی و راهسازی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می نماید

همچنین در راستای رضایت مندی مشتریان ، ارسال سفارشات به سراسر کشور با بسته بندی ایمن انجام می پذیرد.

فروش شیشه و محافظ و گارد شیشه ماشین آلات راهسازی. با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

فروش شیشه بیل و لودر و بلدوزر و سفارش ساخت تمام شیشه آلات.

فروش شیشه بیل مکانیکی کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هیوندای، هیتاچی و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید

شماره تماس:09121876714

پیشنهاد ما به شما

اتاق کوماتسو 400

فروش شیشه و کابین بیل مکانیکی

فروش شیشه کابین بیل مکانیکی با بالاترین کیفیت و نازلترین کیفیت ارسال به تمام نقاط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button