صفحه اصلی / باکت / باکت بیل مکانیکی

باکت بیل مکانیکی

باکت ها در بیل های مکانیکی بر روی بازو نصب می شوند

باکت ظرف ویژه ای است که به یک ماشین جهت حمل مواد مختلف متصل می شود.باکت ها هم مثل بیل وتیغه های دستی دارای حجم داخلی هستند که براساس استاندارد های مشخص اندازه گیری می شوند. باکت ها توسط اپراتور بیل مکانیکی با استفاده از کنترل های داخل کابین کنترل می شوند.
از باکت ها ی بیل مکانیکی نیز می توان برای جابجایی خاک یا بارگیری کامیون ها برای حمل و نقل به سایت های و پروژهای عمرانی استفاده کرد.

باکت ها انواع مختلفی دارند که هر یک کارایی خاص خود را دارند که در ادامه میخوانید:

کابین بیل مکانیکی کوماتسو خط 7

باکت گرازی:

این نوع از باکت برای کاربرد های سنگین جهت کار استخراج در معادن، خاک های سخت و متراکم شده استفاده می شود و به کاربر اجازه حرکت دادن و جا به جایی بلوک های سنگی را زمانی که از سطح سخت جدا می شوند را می دهد. شکل ساختاری آن به کاربرد بیشتر آن در مواد مقاوم و ساینده و جاهای که تمرکز نیروی نفوذی بر روی ناخن هاست ، کمک می کند.

باکت ذوزنقه ای:

⬅️این باکت برای ایجاد و یا پاک کردن کانال ها با بازدهی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی خاص آن برای ایجاد لبه های کانال به طور کامل و قابلیت تولید آن در اندازه های مختلف باعث شده است تا این محصول، وسیله ای مناسب جهت این نوع کار باشد.

باکت سرندی:

این باکت برای انتخاب اولیه مواد جهت انواع مختلف پاکسازی زمین و جداسازی اولیه بعد از فرایند تخریب مورد استفاده قرار می گیرد. فاصله بین مشبک ها بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است.

باکت سنگ معدنی:

بسته به نیاز کاربر این محصول می تواند در دو نوع باکت تقویت شده و باکت HDV (دارای قابلیت کار در محیط های دارای سایش بالا و استخراج مستقیم از معادن و خاک برداری خاک های سخت و سنگی ) تولید گردد.یکی از مهمترین عوامل در کارایی باکتها مخصوصا این نوع باکت انتخاب صحیح ناخن است .

باکت صخرای:

حالت خمیده این باکت برای جا به جایی و بارگیری سنگ ها و تخته سنگ ها طراحی گردیده، ساختمان این باکت با استفاده از آلیاژهای ضد سایش در نقاط حساس برای استحکام در شرایط کاری سخت، مقاوم سازی شده است.

باکت لایروبی:

این باکت برای بارگیری و حفاری در زمین های با مقاومت کم و متوسط مثل خاک های لومی ، ماسه های سست، شن و رس خشک طراحی شده است بسته به نیاز کاربر قابلیت تولید این باکت با اندازه های ۴۰ سانتی متر ، ۵۰ سانتی متر ، ۶۰ سانتی متر و … وجود دارد. ازدیگر کاربردهای این باکت می توان در خطوط گاز رسانی، مخابرات ، آبرسانی و ساختمانی نام برد.

در انتها نکته ای مهم :

یکی از نشانه هایی که در بیل‌های مکانیکی استفاده می شود نشانه اختصاری خط می باشد (-) این نشانه در بیشتر مدل های ماشین آلات راهسازی به کار می رود .

بیل مکانیکی و نشانه اختصاری (-)
کمپانی های بزرگی مانند کاترپیلار و کوماتسو به دلیل داشتن میزان بالایی از محصولات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای درجه بندی محصولات خود در نام گذاری تولیدات خود از نشانه خط استفاده کردن برای مثال بیل مکانیکی PC200-8 / با بیل مکانیکی PC200-9 از نظر مدل متفاوت است.

ناخن بیل مکانیکی چیست

حالا این تفاوت میتواند شامل خیلی از موارد زیر باشد :

1️⃣ میزان ظرفیت باکت

2️⃣ میزان توانایی و قدرت موتور

3️⃣ از نظر میزان مصرف سوخت

4️⃣ توانایی عملیات عمرانی

5️⃣ راحتی کار برای اپراتور و …

پیشنهاد ما به شما

فروش انواع باکت بیل مکانیکی

فروش انواع باکت بیل مکانیکی با بالا ترین کیفیت و نازل ترین قیمت ارسال به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button