صفحه اصلی / ماشین آلات / تاریخچه بیل مکانیکی ولوو:

تاریخچه بیل مکانیکی ولوو:

بیل‌های مکانیکی یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات در حفاری‌ها و گودبرداری می‌باشند. در طول تاریخ بیل‌های مکانیکی نه‌تنها دچار کاهش تقاضا نشده، بلکه استقبال از آن‌ها نیز هر ساله افزایش پیدا می‌کند. شرکت ولوو یکی از برترین تولیدکنندگان بیل مکانیکی در سراسر دنیا می‌باشد. بیل‌های مکانیکی ولوو به صورت جهانی در حال عرضه شدن بوده و این نشانی از محبوبیت بیل‌های مکانیکی این کمپانی می‌باشد. شرکت ولوو با داشتن بیش از 185 سال دانش فنی و 75 سال سابقه در تولید و بهینه‌سازی بیل‌های مکانیکی توانسته تا محصولات بسیار درخور و شایسته‌ای در حوزه حفاری و جابجایی به دنیا عرضه نماید. در این مقاله از راهسازان قطعه به بررسی تاریخچه بیل مکانیکی ولوو و مسیر تحول بیل‌های مکانیکی ولوو خواهیم پرداخت.

 

نگاهی به تاریخچه بیل مکانیکی ولوو:

شرکت ولوو با تاریخچه دور و دراز خود از سال 1832 یکی از پیشگامان صنعت تجهیزات ساختمانی در دنیا می‌باشد که با تلاش‌های روزافزون خود و تکیه بر دانش فنی پرسابقه‌اش توانسته تا جایگاه بسیار خوبی را برای خود فراهم کرده و به یکی از غول‌های صنعت تجهیزات ساختمانی تبدیل شده است. نوآوری‌های این شرکت مانند لودرهای چرخ‌دار و تریلی‌های کمرشکن باعث ایجاد تحولاتی عظیم در حوزه تجهیزات ساختمانی گشته است.

تاریخچه بیل مکانیکی ولوو ارتباط تنگاتنگی با شرکت سوئدی Akermans Gjuteri och Mekaniska Verkstad دارد. این شرکت سوئدی که در سال 1890 تاسیس شد، کار خود را با تولید تجهیزاتی چون پمپ و آسیاب شروع کرد و با گذشت زمان وارد حوزه تولید تجهیزات ساختمانی شد. هنگامی که شرکت Akerman اولین بیل مکانیکی 8 تنی خود را در سال 1939 وارد بازار کرد، این محصول با استقبال بسیار شایسته‌ای روبرو شد که پای این شرکت را به حوزه‌های بین‌المللی باز کرده و زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش آن در سطح جهانی شد.

فروش قطعات اصلی بیل مکانیکی ولوو

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید
شماره تماس: 09121876714

تمرکز بر روی تولید بیل مکانیکی:

طی گذشت سال‌ها، کسب‌وکار تولید بیل مکانیکی گسترش پیدا کرد و بازار بیل‌های مکانیکی به شکل تساعدی رشد نمود. درنتیجه شرکت Akerman در حوزه تولید بیل مکانیکی به شکل جدی‌تری عمل کرد. این شرکت در سال 1956 به شکل کاملا جدی و تخصصی به تولید بیل مکانیکی پرداخت. تولید بیل مکانیکی هیدرولیک در سال 1960 توسط شرکت Akerman نقطه عطفی برای این شرکت بود. این شرکت سوئدی توانست به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های مهندسی در دهه 1970 تبدیل شود. Akerman به تولید بیل‌های مکانیکی با کیفیت بالا و بالاتر ادامه داد تا اینکه در دهه 1990 به خانواده ولوو ملحق شد.

با پیوستن شرکت Akerman به خانواده ولوو، چالش جدیدی برای مهندسین Akerman ایجاد شد. این چالش، تولید و توسعه بیل‌های مکانیکی جدید تحت برند جدید ولوو بود.

تاریخچه بیل مکانیکی ولوو
تاریخچه بیل مکانیکی ولوو

نقطه عطف تاریخچه بیل مکانیکی ولوو با ورود به آسیا:

یکی از بخش‌های مهم تاریخچه بیل مکانیکی ولوو را می‌توان ورود این شرکت را در بازار آسیا دانست. در سال 1998 شرکت ولوو تجارت بیل مکانیکی خود را گسترش داد. ولوو از طریق خرید بخش تجهیزات ساختمانی شرکت سامسونگ کره، جایگاهی امن برای تولیدات بیل مکانیکی خود در آسیا محقق نمود. ولوو با این اکتساب به همراه بیش از 185 سال تجربه و دانش فنی در کنار میراث دیرینه شرکت Akerman توانست تا بیش از پیش تولیدات بیل مکانیکی خود را بهبود ببخشد. این موارد در کنار تمرکز بر روی تولید بیل‌های مکانیکی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به بهره‌وری به توسعه نسل جدیدی از بیل‌های مکانیکی منتهی شد.

ولوو همچنین سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی یک کارخانه تولیدی کره‌ای در چانگ وون انجام داد. سپس خط تولید آن را طبق استانداردهای بالای خود تجهیز نمود. زمانی‌که ولوو برای اولین بار دو محصول برتر خود را با نام‌های EC210 و EC240 در سال 1999 به بازار عرضه کرد، کیفیت، ایمنی و بهره‌وری محصولات تولیدی ولوو در دنیا آشکار گشت.

 

گسترش وسیع ماشین‌آلات:

شرکت ولوو با توجه به شرایط بازار و تقاضای رو به ازدیاد تجهیزات ساختمانی و جابجایی زمین، در کنار دانش فنی پیشرفته خود، دست به ایجاد خطوط تولید دیگری برای تولید لودرهای چرخ‌دار و تریلی‌های کمرشکن نمود. تخصص منحصر به فرد ولوو که طی سال‌ها فعالیت در حوزه تولید تجهیزات ساختمانی کسب شده بود، منجر به تولید بیل‌های مکانیکی جدیدی با بهره‌وری بالاتر و هزینه‌های عملیاتی پایین‌تر شد.

در طی سال‌ها، طیف بیل‌های مکانیکی تولید شده توسط ولوو برای پاسخ‌گویی به نیازهای رو به رشد و متنوع دنیا، گسترش پیدا کرد و امروزه ماشین‌های ولوو در طیف 1.5 تن الی 90 تن در حال تولید شدن و عرضه به بازار می‌باشند. یکی از جدیدترین تولیدات این شرکت، بیل مکانیکی 90 تنی به نام EC950E می‌باشد که در سال 2016 به بازار عرضه گشت.

بیل مکانیکی 90 تنی ولوو
بیل مکانیکی 90 تنی ولوو

ولوو در مسیر پیشرفت و کشف ناشناخته‌ها:

تاریخچه بیل‌های مکانیکی ولوو نمود از مسیر پر فراز و نشیب این شرکت و همچنین تهعد بالا به تولید محصولات با کیفیت می‌باشد. شرکت ولوو با تعهد به ایمنی در دنیا شهرت دارد. این ایمنی شامل ایمنی اپراتور و افراد در معرض تجهیزات می‌شود. درنتیجه ولوو همواره در پی راهکارهایی برای افزایش ایمنی تولیدات خود در کنار بهبود کیفیت و کارآیی می‎باشد. همچنین ولوو با ایجاد ارتباطی نزدیک با مشتریان خود در پی کاهش هزینه‌های مالکیت در حین حفظ بهره‌وری می‌باشد.

فروش قطعات اصلی بیل مکانیکی ولوو

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید
شماره تماس: 09121876714

جمع ‌بندی:

مهم‌ترین بخش تاریخچه بیل مکانیکی ولوو را می‌توان پیوستن شرکت سوئدی Akerman به این گروه تولیدی و همچنین سرمایه‌گذاری در بازار آسیا دانست. تصمیمات درست شرکت ولوو در کنار تهعد و تمرکز این شرکت به افزایش کیفیت، ایمنی و بهره‌وری سوخت محصولات تولیدی سبب شده تا شرکت به یکی از غول‌های تولید تجهیزات ساخت‌وساز تبدیل شده و به شهرت جهانی دست پیدا کند.

 

پیشنهاد ما به شما

قطعات ولوو 210

نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210

نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210 ، به جرئت می‌توان گفت بیل‎های مکانیکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button