صفحه اصلی / ماشین آلات / بهترین بیل مکانیکی کدام است؟ برندهای بیل مکانیکی

بهترین بیل مکانیکی کدام است؟ برندهای بیل مکانیکی

هنگامی که وقت حفاری، بلند کردن و جابجایی خاک در پروژه‌های عمرانی می‌رسد، بیل‌های مکانیکی یکه‌تازی می‌کنند. بیل‌های مکانیکی جزو اصلی و ضروری هر کارگاه ساختمانی می‌باشند که به لطف کارآیی فوق‌العاده خود، عملیات حفاری و گودبرداری را برای ما آسان می‌سازند. برندهای فراوانی از بیل مکانیکی در بازار وجود دارد که هر یک از این برندها، مزایای و نقاط قوت خاص خودشان را دارند. درنتیجه تنوع برندهای بیل مکانیکی می‌تواند انتخاب بهترین بیل مکانیکی را برای ما دشوار و چالش برانگیز کند. ازهمین‌رو برای ساده‌تر مردن انتخاب بهترین بیل مکانیکی به رتبه‌بندی برندهای بیل مکانیکی پرداختیم. هرچند توجه داشته باشید که تمامی برندهای معرفی شده در این مقاله از راهسازان قطعه جزو تولیدکنندگان معتبر قطعات بیل مکانیکی بوده و همگی آن‌ها بیل‌های مکانیکی باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند.

 

1 – کاترپیلار (Caterpillar):

‎یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده بیل مکانیکی، کارتپیلار می‌باشد که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد. بیل‌های مکانیکی کاترپیلار، عملکرد بسیار مناسبی داشته و فوق‌العاده بادوام می‌باشند. همچنین شرکت کاترپیلار با بهره‌گیری از تکنولوژی روز، بهره‌وری سوخت عالی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همه این موارد سبب شده تا بسیاری از مصرف‌کنندگان بیل مکانیکی، بیل‌های مکانیکی کاترپیلار را برگزینند.

2 – ولوو (Volvo):

شرکت ولوو که خیلی‌ها آن را به خاطر خودروهای باکیفیتش می‌شناسند، یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان بیل‌های مکانیکی نیز می‌باشد. بیل‌های مکانیکی ولوو از کیفیتی بسیار مناسبی برخوردار بوده و همچنین از ویژگی‌های ایمنی بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند.

شرکت ولوو که همواره در پی تولید محصولات باکیفیت‌ و نوآورانه می‌باشد، تولید بیل‌های مکانیکی خود را در سال 1991 پس از خرید شرکت Akerman آغاز نمود. از نوآوری‌های ولوو در تولید بیل مکانیکی می‌توان به تولید بیل‌های مکانیکی تمام الکتریکی در سال 2016 اشاره کرد.

بیل‌های مکانیکی ولوو از سیستم‌های هیدرولیک پیشرفته‌ای بهره برده و با ایمنی زیاد و بهره‌وری سوخت بالا در جهان شناخته می‌شوند.

بهترین بیل مکانیکی، Volvo
بیل مکانیکی ولوو

3 – کوماتسو (Komatsu):

شرکت کوماتسو یک شرکت چند ملیتی است که به صورت تخصصی بر روی تولید ماشین‌آلات و تجهیزات صنعت ساخت‌وساز و معدن فعالیت دارد. اگر به دنبال خرید بهترین بیل مکانیکی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا سری به بیل‌های مکانیکی کوماتسو بزنید. بیل‌های مکانیکی کوماتسو به دلیل کارآیی بالای خود، حرکات دقیق باکت و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا شهرت پیدا کرده است.

4 – سانی (Sany):

شرکت صنایع سنگین سانی کار خود را در سال 1989 به عنوان یک شرکت جوشکاری کوچک شروع نمود. با گذشت سه دهه از شروع فعالیت‌، این شرکت به یک سازنده تجهیزات سنگین بزرگ تبدیل شده که در حال عرضه محصولات خود در سراسر دنیا می‌باشد.

سانی طیف وسیعی از بیل‌های مکانیکی را، از مینی بیل‌های مکانیکی گرفته تا بیل‌های مکانیکی بزرگ، روانه بازار کرده است. بیل‌های مکانیکی سانی مجهز به جدیدترین فناوری‌ها جهت کاهش هزینه‌های عملیاتی، افزایش بهره‌وری و به حداکثر رساندن می‌باشد.

بهترین بیل مکانیکی، Sany
بیل مکانیکی سانی

5 – جان دیر (John Deere):

شرکت آمریکایی جان دیر در سال 1837 تاسیس شد و در زمینه تولید تجهیزات صنعت ساخت‌وساز، جنگلداری . کشاورزی فعالیت‌های خود را شروع نمود. جان دیر به دلیل تمرکز بر پایداری و نوآوری، یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده بیل مکانیکی می‌باشد.

بیل‌های مکانیکی جان دیر قابل اعتماد و دقیق می‌باشند. بیل‌های مکانیکی جان دیر بهترین بیل مکانیکی برای افرادی می‌باشد که به دنبال نگهداری کم هزینه و پایداری بالا هستند.

6 – هیتاچی (Hitachi):

هیتاچی تولیدکننده تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی  و جابجایی می‌باشد که در سال 1970 پا به عرصه نهاده است. هیتاچی طیف وسیعی از بیل‌های مکانیکی را، از بیل‌های مکانیکی کامپکت یا فشرده گرفته تا بیل‌های مکانیکی بزرگ، ارائه می‌دهد. بیل‌های مکانیکی هیتاچی را می‌توان جزو بهترین بیل‌های مکانیکی شمرد، چراکه این بیل‌های مکانیکی با در نظر گرفتن تطبیق‌پذیری و بهره‌وری سوخت به‌گونه‎ای طراحی شده‌اند که عملکردی عالی در حین حفظ هزینه‌ها به ارمغان آورند.

بهترین بیل مکانیکی، Hitachi
بیل مکانیکی هیتاچی

فروش قطعات اصلی بیل مکانیکی

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید
شماره تماس: 09121876714

7 – کوبلکو (Kobelco):

شرکت کوبلکو از زمان تولید اولین شاول برقی معدن در سال 1930، به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تبدیل شده است. شرکت کوبلکو با تاکید بر نوآوری هم‌کنون در بیش از 100 کشور در حال فعالیت می‌باشد. کوبلکو بیل‌های مکانیکی متنوعی را، از مینی بیل‌های مکانیکی گرفته تا بیل‌های مکانیکی سفارشی، تولید می‌کند. بیل‌های مکانیکی کوبلکو، کارایی بالایی داشته و نگهداری از آن‌ها کم هزینه می‌باشد. آن‌ها همچنین قابل اعتماد بوده و به شکلی ساخته شده‌اند که دوامی بسیار بالایی از خودشان نشان دهند.

8 – دوسان (Doosan):

دوسان یک شرکت کره‌ای می‌باشد که در سراسر جهان در حال فعالیت است. دوسان برای تولید بیل‌های مکانیکی و دیگر تجهیزات صنعت ساخت‌وساز، شهرت خوبی دارد.

بهره‌وری سوخت اولویت اول بیل‌های مکانیکی ساخت دوسان می‌باشد و تولیدات این شرکت، عملکردی کارآمد را ارائه می‌دهند. سرعت موتور بیل‌های مکانیکی دوسان در زمانی که از آن استفاده‌ای نمی‌شود، به آرامی کاهش می‌یابد تا بهره‌وری سوخت به حداکثر مقدار خود برسد.

9 – هیوندای (Hyundai):

هیوندای در سال 1972 تاسیس گشت و به واسطه عملکرد بی‌نظیر خود به یکی از رهبران جهانی در صنایع سنگین تبدیل شد. هیوندای بیل‌های مکانیکی کامپکت یا فشرده، خزنده و چرخ‌دار را در بازار عرضه می‌کند. بیل‌های مکانیکی هیوندای که به واسطه قدرت، دقت و تطبیق‌پذیری بالای خود به شهرت زیادی دست پیدا کرده‌اند می‌توانند در دسته بهترین بیل‌های مکانیکی جای بگیرند.

 

10 – کیس (Case):

شرکت کیس سابقه دور و درازی دارد و پیشینه آن به اواخر دهه 1800 و موتورهای بخار باز می‌گردد. کیس یک تولیدکننده پیشرو در زمینه تجهیزات ساختمانی می‌باشد و طیف وسیعی از محصولات، از بیل‌های مکانیکی گرفته تا لودرهای چرخ‌دار و بولدوزرهای خزنده را تولید می‌کنند.

شرکت کیس طیف وسیعی از بیل‌های مکانیکی را، از مینی بیل مکانیکی تا بیل‌های مکانیکی بزرگ، در بازار عرضه می‌کند. بیل‌های مکانیکی کیس دوام و قدرت بالایی دارند و مصرف سوخت آن‌ها بسیار پایین می‌باشد.

بیل مکانیکی کیس
بیل مکانیکی کیس

فروش قطعات اصلی بیل مکانیکی

با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت
ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید
شماره تماس: 09121876714

جمع بندی:

برای خرید بهترین بیل مکانیکی گزینه‌های متعددی وجود دارد و انتخاب برند بیل مکانیکی به خودتان بستگی دارد. دقت داشته باشید که بهترین بیل مکانیکی برای شما صرف نظر از برند آن، بیل مکانیکی‌ای می‌باشد که نیازهای شما را به خوبی پوشش داده و هزینه‌های شما را پایین نگه دارد.

منبع

پیشنهاد ما به شما

قطعات ولوو 210

نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210

نقد و بررسی بیل مکانیکی ولوو مدل EC210 ، به جرئت می‌توان گفت بیل‎های مکانیکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button